Wednesday, June 8, 2011

miss uoll la fertucini!

assalamualaikum..
masihkah kau ingat gambar ini? suasana ini? kenangan ini?

waaa....
miss u oll la..

kabare semuanya? harapnya sihat2 selalu la ye.. aku kat ganu skrg ni :) alhamdulillah, smpai jua aku di kg halamanku yg terchenta!entri ni saje je nk bercerita ttg pglmn aku.. best bace cite sue pd entri lepas.. tapi aku tau cite aku x se best cite sue T__T.. he

huii.. name je duk ganu kan..tapi.. bile la leh jmpe yep! jumaat lps dah x berkesempatan g umah lars.. mse tu aku kat KL lgi.. menunggu result exam 1st profesional exam dengan penuh debaran.. xlalu makan,xnyenyak tido, mandi xbasah.(he.hiperbola sket,hee.. xde r, lalu je mkn,nyenyak je tido)huu.. tapi tahap debaran tu xtipu la yep!

serius..debo gile! aku xmo reseat paper!aku xmo repeat year..

mmg bende2 di atas la jd slalu jd mmpi ngeri aku.. hu.. tkut weyh!ye la.. duk bljo, mcm2 bende de lam fikiran.. stress tu xleh nk kire aa.. banyok kali! ayer mate yg jernih pun selalu je temani aku bile aku down T___T...tapi xpe, air mata leh hilang stress tau kawan2! (err.. kalo xsilap laa)

last day aku exam, paper ORAL BIOLOGY or dalam bahasa melayunye, biologi mulut. (ramai yg konfius, depa duk ingtkn ORAL BIOLOGY ni adalah biology dlm bntuk speaking. hui.. word oral punye pasal!) alhamdulillah.. semua leh jawab (salah x aku xtau aa)he..

aku ingtkan pas je exam tu, aku leh lega.. sbb habes dah kan exam untuk 1st year.. tapi x..hbes exam tu, ade orang tu 'tanye' aku.. hu. sminggu aku dalam mencari 'jawapan'..istiqarah la.. hrpnye dpt petunjuk.. syukur.Dia selalu bersama aku. bantu aku. Dia bg petunjuk yg membolehkan aku cari 'jawapan' itu.. (uih..paham ke x ntah ayat tersirat aku ni-harapnye paham la ye, kan BM spm ritu semua dpt A)huhu..

then, seminggu la aku 'bina badan' kat Glenview Villa (asrama aku).. makan..tengok tv..online..jalan2.. hui.. sementara menunggu result la ni.. kalo ikutkan leh je nk blik ganu dlm seminggu tu, tapi, malas. sbb, bilel lagi kan aku leh g jalan2 kat KL ni.. bukn slalu ade mse free cenni..

isnin lps (6jun), keluarla result viva. bukan kete viva ye. ade ke zedi kate viva tu test kete! hui. pelik2 la bkl dr mesir ni!hehe..

oke. forget obout him..kalo geng2 fertucini nk tau, viva tu exam oral la lebih kurang. individu. antara lecturer n student. lecturer tye, student kene jwb.. viva ni ade 2. ade viva distinction dan ade viva border line. kalo distinction, untuk sape2 yg dapat A- , kalo untuk brder line, untuk sape2 lagi 1 @ 2 markah nk lulus. hm. ni cam kire nk tolong student gak aa..

kalo nak tau cite aku pasal viva ni, leh la klik kat sini. he..


alhamdulillah..
next sem aku dpat melangkah ke satu lagi tangga.ke 2nd year... dan aku tau, 2nd year lebih mencabar dan lebih banyak cerita yg bakal aku ceritakan.. hehe.. 2nd year t, aku dah masuk pre clinical year. dah start blaja hal2 dentist dgn lebih mndlm..

dah bermain-main ngan gigi betul (err.. spnjg 1st year ni, aku hntr bekas ke klinik gigi untuk kumpul gigi2 org..err.. basuh2 gigi.. jemur.. err.. kalo aku bukan di bidang ni, mmg aku xpgg la gigi2 tu.. dh aa tnpa glove! -_- ) dan bermain2 ngn dummy.. xsabo tggu msa itu :)


oke la... aku pun xtau nak cite ape lagi.. (nk cite suasana KL, mcm xbest kan!len la kalo cite suasana kat perth. ye idok su?? )hehe..

oke la.. buat geng2 fertucini yg tgh cuti, gunalah cuti sebaiknya.
buat yg tengah exam. buat terbaik.. semoga berjaya :)
dan buat yg rindu aku, meh la jumpe ^__^

bittaufiq wannajah kulluhunna..
ishtaqothunna jiddan jiddan..

No comments:

Post a Comment