Thursday, December 23, 2010

kenangan itu

assalamualaikum....

waa.act i really2 miss u ol.my fwen..

really2..




tadi.. aku g sekolah. g ambik result adik aku.
yg aku nk citer bukan sal adik aku.
yg aku nk luahkan..

kenangan kite.
hujan lebat gile.
teringt hari last spm kita.kan kite same2 meredh ujan.hu..
tapi tadi, aku sorang je.
huk2..

waa..
rindunye u ol.
bile kite nak hangout lagi.
masing2 jauh..

da n fada mmg la kat sini, tapi susah gak nk jumpe.
hu
la jauh d ukm dah
mal. jauh d sungai buloh.
raz intec
sue?? t semek ni la jauh kali..
terbang ke aust..

kalo ikutkan, leh je jmpe.
tapi masing2 busy ngn study.
aku pun, mase cuti ni la bru leh 'bernafas'
hu.. tak bermaksud selame ni aku ade obstructive or restructive dz ye..
mal.. mu mesti tau ape aku maksudkan kan ?? ngee~

u ol
bile g leh kite kuo same2..
:(
:(
huaaa....

kalo dlu2,
kite masok2 same2 kan..
kat umoh aku.
makan sesame.
pas spm...
rindunye saat itu..
sue yg suke masok tu bwk spaget kat skul.
share sesame.suap2..

dulu2 gop..
mase aku dok tension blajo.
u oll tolong.
kite stay same2 kat skul.
ptg2 kul 5 baru kite balik.

mlm2 pun, jupe kat tuisyen.
bljo sesame..
duk depan sokmo.


dulu2.. boleh kire tiap2 ari jupe..
kalo cuti pnjg pun, jupe gop..
ye la.. kelas tmbhn ade je time2 cuti..

sekarang
susah dah kan..

takpela...
masing2 ada haluan sendiri..
kite same2 blajar sungguh2 ye..
berjaya lam bidang masing2..

tak kisah la
bile lagi kite leh kua sesame...
tapi yg penting, kite ttp berhubungn..
kan teknologi dah maju sekrg..

blog ni pun,
bertujuan nk tau kisah2 u oll...
cite la ye pape ttg diri u oll spnjg perjalanan ke punck kegemilangan ni ye...


k la..
panjang umur murah rezeki leh la kite bertemu lagi
mencipta kenangan bersama..

salam sayang dri aku buat u ol...

muah!

wslm~~

No comments:

Post a Comment